Sing star och ett icke fungerande internet

Moa har gått och lagt sig men jag är pigg som vanligt. Nu är vi hemma hos mig och vi har sjungit sing star och tagit roliga bilder, dock ingen ni får se.
Idag satte jag iallafall i nytt löshår och just nu ser det lite galet ut men det blir nog bra när jag klippt in det, annars är jag himla nöjd faktiskt. Sara var pratglad och det är ett stort + ,för det brukar inte frisörer vara, dem kör bara på med klippning osv, därför är jag glad över att Sara är privatperson och inte har den där arbetspressen på sig. Däremot blir jag lite sur på regnet, det borde inte regna..
Jaja, nu har ni fått reda lite på vad jag har haft för mig idag. Vad har ni gjort? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0