Riktigt dålig uppdatering

Idag vaknade jag väldigt sent därför har det varit sjukt dålig uppdatering.
Jag är iallafall hos Becca nu, vi kollade nyss på Scary Movie 3, så patetisk film men lite skratt blev det allt. Nu ska vi se någon skräckfilm, det är ju skräckvecka på tv400 så om ni inte har någonting att göra kan ni ju alltid kolla. Annars har ni All boys love Mandy Lande, en bra skräckis på Canal+ Action ikväll. Nu ska jag se om det finns mer popcorn med grillkrydda och slänga mig i sängen och se filmen som börjar när som helst. Ha en bra måndagkväll för det ska jag ha med min saknade Bexi, Becca, Rebecca så det blir nog inget mer inlägg ikväll. Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0