Öl och McDonalds

Även idag blev det dålig uppdatering, men nu är jag hemma iallafall.
Vid halv tre åkte jag, Moa och Heidi till stan där vi träffade Emeli, Becca och Ronja. Inköpet blev en vit stickad tröja bara för att nivet. Dessutom käkade vi på Chicken Kebab, annars drog vi mest runt och letade vinterjacka åt Moa. När vi var klara på stan följde jag med Moa till Jonatan i Haga (ungefär) där det var lite chill och jag var manlig nog att dricka öl och eftersom McDonalds låg så pass nära så gick vi dit och åt en svettig cheese som Moa och jag kallade det. Folket skulle dra vidare till Sörping och jag kände att det inte var någon idé att hänga med eftersom jag inte visste när tågen slutar gå idag. Så nu, endast två öl senare är jag hemma och gör absolut ingenting mer än att snacka lite med en från ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0