Ny header

Jag var så trött på min gamla så jag gjorde en tillfällig. Jag ska ta nya bilder och fixa till den mer i helgen. Dessutom ska jag byta bakgrund, men jag vet inte vad jag ska ha.. Vilken header tyckte ni var bäst? Den här eller den jag hade innan?  Självklart den andra, men som sagt, den här är bara tillfälligt!

Idag har det varit dålig uppdatering men jag sov till fyra, jag vaknade vid tolv med världens magvärk så jag fick avboka allting jag bestämt idag vilket inte kändes så himla kul faktiskt.. Men trots min onda mage följde jag med till mormor och fikade, fick inte i mig någonting typ men jag ska ändå dra ner på sådant så det gör ju ingenting! Jag fick dessutom två parfymer, Britney Spears- Midnight fantasy (tror jag den heter, den lila) och en JLo-parfym. Så lite glad blev jag idag iallafall.
Nu har alla i min familj gått och lagt sig och jag är inte ens trött. Jag fick reda på att min klass är ledig imorgon, ganska nice faktiskt.
Nu ska jag inte skriva mer ointressant här utan kolla på Medicinmannen på 4an, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0