Nu är jag i skolan, för en gångs skull?

Jag är i skolan, jag har lunchrast just nu, var uppe och åt för en halvtimme sen kanske. Inte så god mat, men jag klämde ändå i mig lite eftersom mamma sa åt mig att göra det.. 
Något är galet med mitt öga, såfort jag går ut så rinner det, och då menar jag inte en liten droppe bara utan det ser ut som att jag stortjuter! Det har gjort det i flera dagar så det är ju garanterat något fel. Jag kanske behöver gråta ut ordentligt men jag har inte tid med det. Jag ska iallafall ha min första lektion på jag vet inte hur länge, och sen slutar jag, tio över två eftersom Alle inte är här idag. Så jag har en lektion och med skönaste läraren, Uffe!
Red Bullen jag fick av mammi har verkligen satt sig, jag är pigg som tusan, dock känns det som att allt snurrar men det kan ju inte bero på den? Galet isåfall för det känns som att jag är full men att jag ändå inte är det, ni fattar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0