Naturgodis yammie

Jag fick naturgodis av mammi så nu är jag glad. Dessutom har jag cigg igen, men detta blir nog mitt sista paket (förutom på fester för feströka ska jag göra), jag har nämligen mina mål här i livet och nästa mål är att sluta röka. Lite stolta blir ni väl över mig? Haha!
Nu ska jag äta sen fixa som ni vet. Ha en bra fredagkväll och håll tummarna för Rabih i Idol! Vi får se hur han klarar rocktemat, hans röst passar nog bättre i lugna låtar så jag har en känsla av att han kommer få sitta osäkert.. Men tänk på hur bra han är annars!


Underbara låt! Haha lite skillnad från mina lugna ballader. Men denna fastnar man verkligen för, vilket drag! ♥

Kommentarer
Postat av: Anton !

HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH! emmi och jag har haft sex hela kvällen, det var skönt right?

2009-10-23 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0