Nattdusch eller sova?

Det är frågan just nu.. Om jag duschar nu måste jag blåsa och platta håret, det betyder att jag jag kommer i säng vid fyra halv fem eller om jag ska duscha imorgonbitti och sover nu.. Jag tror att jag välje alternativ två.
Som vanligt slutade kvällen bra och jag har inte ont i magen längre. Men det lär väl komma tillbaka imorgon.. Jag måste dessutom sätta mig och kolla lite saker imorgon, priser osv. Nu ska jag iallafall krypa ner i antingen min säng eller soffan.. Nu blev det ännu en fråga, haha! Aja, skola imorgon klockan ett iallafall då lär jag bli attackerad av lärarna men det är shit the same, dem ska vara glada att jag är där, hihi. Puss och sov så gott min kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0