Något galet med blogg.se

Jag har inte kunnat logga in på min blogg eller besökt bloggar med adressen blogg.se på hela dagen. Nu verkar det fungera iallafall, jag höll på att få panik när jag inte kunde uppdatera men nu är jag tillbaka så don't worry! Haha.


Idag har jag iallafall varit i skolan, Bella var för snäll idag så hon ska ge mig ett speciellt prov. Okej, det är väl inte bra att ha det så, men det är ta mig fan mycket skönare! Så nu är mattedelen klar, nu måste jag bara ta tag i alla andra ämnen också.. Idag tänkte jag träna men Emeli kunde inte, så jag får se om jag drar in och tränar iallafall, eller om jag väntar till imorgon. Jag har lite ont i magen men jag är så himla sugen på att träna! Annars kommer jag somna inom loppet av en halvtimme (eftersom mitt dygn är omställt så nivet)
Anyway, nu ska jag ringa och boka tid hos Sara som sätter i löshår och sen ska jag boka tågbiljetter. Jag ska ju bort vet ni och det är bara en person som vet vart så jag hoppas att den personen är tyst om vart jag ska nu!
Puss på er! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0