Mycket nytt att prata om

Heidi kom till mig efter Fråga Olle, vi snackade om allt som hänt, eftersom hon bor i Vadstena så har vi ju hur mycket som helst att prata om när vi väl ses. Fast idag hade vi faktiskt en stor grej som vi la mest tid på men det får ni inte veta förrän jag vet om det blir så eller inte. Ni lär helt enkelt märka det, om det går som jag vill.
Nu när jag följde Heidi till vägen såg vi tre stjärnor falla, eller jag såg två och Heidi såg en och tänk om mina önskningar slår in, så underbart det skulle vara!
Nu ska jag iallafall gå ut och ta en nattcigg samt låsa dörren och sen ska jag slänga mig i sängen och försöka sova. Imorgon blir det träning på förmiddagen och sen ska jag med Heidi och köpa halloweengrejer för nu har jag nog hittat fest på fredag, då blir det icke nyktert mina vänner. Emmi is back on track! (om man ens säger så, haha) Jaja, ni fattar.
God natt hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0