Musiken jag lovade


Det finns inte ord till hur kär jag blev i den här låten när en person sjöng den för mig.
Everytime av Michael Bublé

Den här fick jag i natt och jag kan inte säga annat än att Michael Bublé är otrolig.
Home av Michael Bublé

Jag får inte nog av denna helt enkelt.
Till dom ensamma av Mauro Scocco

Denna har alltid varit en av de bästa låtarna jag hört.
To be with you av Mr.Big

Denna började jag gråta av imorse och jag hatar artisten i vanliga fall.
I miss you av Miley Cyrus

Denna är så himla söt.
My song for the world av Tom Morley

Jag älskade den här låten hur länge som helst och jag hittade den igen igår. Kärlek helt enkelt.
Your winter av Sister Hazel

Man kan lyssna på den här om och om igen utan att tröttna.
God damn you're beautiful av Chester See

Och detta är bara en liten liten del av det jag lyssnar på.
De populäraste i min spellista just nu är de tre översta låtarna.
Lyssna och njut och kommentera gärna vad ni tyckte om dem.

Borde jag kanske lägga upp hela min Spotify-spellista så ni har tusentals låtar att lyssna på? Ni bestämmer för nu ska jag äta och tvinga mamma till ICA igen, jag behöver mer energidryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0