Multivitaminjuice och Shepherdtofflor

Jag älskar min Shepherdtofflor! Dock är dem i storlek 35, dvs en storlek för liten, men det gör ingenting för de sitter minst lika bra ändå. Men dem har gått sönder, jag har överanvänt dem i snart ett år. Jag tar på mig dem direkt när jag kommer hem, går ut och röker i dem, i somras gick jag till och med ut i dem i trädgården. Nu är dem trasiga och jag får panik! Jag måste köpa nya så är det någon som vet vart man kan köpa äkta Shepherdtofflor till ett bra pris?

Förövrigt så sitter jag i soffan fortfarande, jag ska ta mig ännu ett glas multivitaminjuice och gå ut och röka. Självklart i mina älskade tofflor, haha!


Har ni inga sådana så är det ett rekomenderat köp nu till vintern!


Dessutom måste jag köpa ett par Uggs snart! Jag tänkte ju göra det förra året men det blev aldrig av så i år ska jag ha ett par sådana här skönheter. De är ju så himla mysiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0