Moa pratar i sömnen?!

Haha jag skulle gå ut i vardagsrummet och precis när jag reser mig och går till dörren utbrister Moa någonting ohörbart, så jag frågar självklart va och då säger hon något annat och sen blir hon helt tyst. Haha hon är för söt, jag har saknat min bästa vän! Jag måste plocka bort allting som ligger i min andra del av sängen, och det är g a l e t mycket! Men innan jag ska sova ska jag dricka lite multivitaminjuice och ta en cigg, sen blir det nog lite mer dator, jag är nörd men det är bra för då skriver jag mer här och det gillar ni väl? I know you do. Jag slänger upp ett god natt-inlägg innan jag somnar sen, bara för er! <3



Haha, och jag höll på att skratta ihjäl mig nyss! Jag berättade för en att Moa pratade i sömnen och att jag blev lite rädd då och så drar den personen på med en rolig "historia" som hänt honom.
Han gick förbi sin bror som sov och precis när han är brevid honom så sätter sig hans bror upp, drar upp armen och skriker: JAG HAR FÅNGAT SKINKAN!   Och självklart blir han livrädd när hans bror skriker.
Är det bara min dåliga humor eller håller ni med om att det låter himla kul? Hahahhaha ae galet säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0