Lite varmare iallafall

Efter ett två timmars långt samtal så mår jag mycket bättre måste jag få säga, mer får ni inte veta, feel the pain bitches! Ae men privatliv nivet.
Nu väntar jag iallafall på pappa, jag sitter och äter m&m's bara för att nivet. Dels är det för jag är så röksugen men inte har några cigg och dels för att jag är så otroligt glad nu. In your face mamma, du hade fel!
Ni, mina kära läsare, får inte ut ett skvatt av det här inlägget men lite förvirring och frågetecken kan behövas i livet, eller hur?!
Nu ska jag iallafall äta upp mina chokogrejer och bara njuta av livet. Eller livet kanske var lite att ta i, jag ska njuta av den här fredagkvällen som inte kunde få ett bättre slut än den fick! Dock kan ju min mage sluta irritera mig, men thank God, illamåendet har gått över och istället är jag hungrig men jag vågar inte äta för att få tillbaka spykänslan och jag äter ändå inte mat/mackor såhär sent om det inte är fyllekäk. Ni vet väl att man blir tjockare om man äter sent? Däremot vill jag ha ett glas iskallt vatten och en cigg nu, jag fick nämligen ångest över att jag åt dem där små choklad"smartiesarna" ackack, det är tungt att vara tjej!


Inget mer godis nu på ett tag, tur att jag ska träna på söndag! Eftersom jag faktiskt strävar efter att bli smal så måste jag vara hård mot mig själv, nivet hur det kan vara! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0