Lite tv, lite musik, lite som en Emmikväll

Som vanligt sitter jag här helt ensam när klockan är över tolv. Jag lyssnar på lite musik som jag blev länkad, mycket bra! Sen kollar jag lite då och då på CSI som är på 5an nu. Jag väntar på att Cold case ska börja som är efter CSI.
Min pappa är så sjuk. Vi kollade på tv förut, eller han kollade, jag satt vid datorn och småpratade lite med honom. Samtidigt som en galning skriver en rolig grej på msn ropar pappa ut "Titta där är ju du!" och pekar på tvn med världens flin. Haha och då bröt jag ut i skratt. Vad det var på tv tänker jag inte säga för det är bara pappas dåliga humor. Nejmen det var lite kul iallafall! Hur man kan ha så lätt för att börja skratta, det förstår jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0