Lite biff men även lite tjock sådär

Träning idag med bästa Emeli och Becca. Det blev 1h och 30min träning, kondition och styrketräning. Jag föredrar styrketräning faktiskt. Men pappa bjöd på McDonald's, vågar jag ens skriva det? Haha, så tjock som jag är! Men jag måste ju faktiskt försvara mig med att jag bara åt en cheese och tog en milkshake till och att jag ska träna igen på söndag. Så för ett tag var jag biff men poff så var jag tjockis igen, ackack så det kan bli hörrni.
Imorgon börjar jag klockan ett så jag kan vara vaken ett tag till, kanske går ut och springer några kilometer, bort med McDonald's'en. Nej skämt åsido. Jag ska bara sitta här ett tag till, sen duscha och sova. Imorgon ser mitt schema ut såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0