Klippt mig

Nu är jag hemma från stan, nyklippt lite sådär. Världens bästa frisör, hon lyssnade verkligen på mig och gjorde precis som jag ville, dvs endast klippa in håret och inte klippa min längd, lugg osv. Billigt och bra!
Jessica räddade min dag och gav mig en cigg, snäll flicka det där, tack! :)

Nu ska jag följa med mammi till ica och sen äta någonting litet för att sedan börja fixa mig för kvällen. När jag ska åka till Vånga vet jag inte men det blir väl runt fem-halv sex. Jag köpte aldrig godis eftersom jag inte orkade åka till Ingelstaområdet. Vi får se om jag köper lite gotti på ica eller om jag struntar i det, just nu är jag inte alls sugen på godis faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0