Jag är trött på att svika mamma..



Jag lovade att gå till skolan, men jag kan inte sova om nätterna vilket gör det väldigt svårt för mig att gå till skolan. Jag har haft detta problem ända sedan jag började gymnasiet och mitt löfte var att jag skulle gå till skolan nu eftersom jag och mammi hade en deal. Idag kom jag inte iväg och jag skäms för det. Jag ville bara skriva det.. Jag är trött på mina dagar då jag inte är i skolan. Jag vet inte hur jag ska säga hur ledsen jag är eftersom det alltid slutar i bråk när vi tar det in real life om man säger så. Förlåt och jag ska skärpa mig, jag lovar. Vem vill svika sina föräldrar när det handlar om någonting som egentligen är så lätt? Jag gör det till en så mycket större sak. Men hur ska jag kunna sova när jag försöker leva upp till det jag lovat? Alla bråk med min mamma handlar om hur jag sköter skolan i stort sett och jag är så himla trött på det. Förlåt för att jag sviker dig och bryter mina löften gång på gång.

Kommentarer
Postat av: Ronny lindebring

ett tips kan vara att inte äta något precis innan du går och lägger dig. Eller att du tar det lite lungt innan du lägger dig så att kroppen hinner "varva ner".

2009-10-20 @ 15:44:03
Postat av: emmi

Svar till Ronny lindebring:

Det sjuka är ju att jag inte äter något, jag kan vara hur trött som helst , du vet när ögonen inte vill vara öppna mer, men ändå går det inte att sova..

2009-10-20 @ 19:06:30
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/
Postat av: Ronny lindebring

hmm, då vet jag inte vad det kan vara, men det är nog inget fel. det är bara att vänta ut och hoppas på att det ändrar sig med tiden.

2009-10-20 @ 20:52:59
Postat av: emmi

Svar till Ronny lindebring:

Ja, det är sant. Vi får se hur det blir. Lite segt just nu bara.. :)

2009-10-20 @ 22:39:04
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/
Postat av: michelle

jag förstår dig med det dära, man vill inte svika sin mammma och vill göra henne stolt med det blir aldrig som man vill..

2009-10-21 @ 20:25:47
URL: http://mychelles.blogg.se/
Postat av: emmi

Svar till michelle:

Nej precis, fast det är väl så, när man väl gett fanken på att man ska klara någonting så rinner det ut i sanden och det är så himla tråkigt!

Vad kul att du hittat hit också måste jag få säga! :)

2009-10-21 @ 21:49:15
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0