JAG ÄLSKAR MIN MOSTER! <3

Jag har suttit och pratat med min moster ett tag nu och hon gjorde mig helt tårögd. Jag saknar henne så himla mycket, alla kramar från henne, min mysiga moster. Hon kom med bra råd och lyssnade och peppade mig. Nu ska jag sova och bara tänka bra tankar innan jag somnar. Hon är nog den enda som sagt "jag tror på dig" och verkligen menat det, att hon vet att jag klarar saker som jag själv inte tror att jag klarar är otroligt. Hon brukar ha rätt så jag hoppas att hon har det nu med. Men som sagt, nu ska jag krypa ner i min säng och sova lite. God natt hörrni!
Och ett stort tack till Milla, världens bästa moster. Jag är så himla stolt över att kunna kalla dig min moster, för det är en fin sak. Du har funnits i mitt liv sedan jag föddes och thank God att det var du och ingen annan! Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja, jösses! Tänk att jag får äran att få vara med i ditt liv trots att vi inte ses så ofta. Det visar ändå hur mycket man tycker om varandra. Du är en väldigt fin tjej som hamnar fel i tankegången ibland. Men vem gör inte det? Sen finns det någon där som försöker hjälpa till att putta in en på rätt väg igen. Livet är inte lätt, men det är jävligt kul när det leker! Jag kommer fortsätta vara här och jag kommer att fortsätta tro på dig! Men DU får dra det tyngsta lasset, VILJAN till att kämpa vidare! Jag önskar dig all lycka till! Stora varma kramar moster

2009-10-12 @ 12:43:12
Postat av: Moster igen...

Och du, vem är tårögd nu då???? Jag blir så otroligt hedrad! Stora kramen igen! <3

2009-10-12 @ 13:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0