Jag älskar min mammi <3

Och nej, jag älskar inte min mamma bara för att det gäller pengar, hon är bäst helt enkelt. Satt nyss och pratade med henne och hon läste mitt inlägg, snacka om att min mamma stalkar min blogg! Anyway, ny hårförlängning blir det iallafall och vi har pratat lite kring min lilla resa så nu är det mesta ordnat och klart, nu ska jag duscha och sedan bege mig till skolan. Ha det göttans för nu är jag glad! :))))

Och btw, snäll min mor&far var igårkväll:
Mammi och pappi: Fan vad tråkigt allt är, inget bra på tv heller!
Emmi: Ska vi se på en film då? Män som hatar kvinnor? (..)
Mammi: Hejdå!
Emmi: Vart ska ni nu då?!
Mammi: Bort?

Jag duger inte längre, när det inte gäller att sminka och fixa håret åt min mamma och laga mat åt min pappa. Buhu jag tar livet av mig! :((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0