Invasion, en av mina favoritserier!

Har ni missat Invasion mina trogna läsare?
Jag har sett det ända sen det började gå, det visades alltid efter The OC, alltså klockan 22 på Onsdagar. Fast det var ju några år sedan, hoho.
I vilket fall som helst så går det på 5an nu på nätterna. Det är så sjukt bra. Det slutade helt plötsligt när det gick på tv senast och det kom inga nya avsnitt. Jag har redan sett de avsnitt som går nu och inatt visas det sista som jag hakade upp mig på så länge. Jag hoppas att det kommer fler avsnitt för det är en så grymt bra serie. Dock hittar jag ingenting om det, det verkar inte finnas några fler och det verkar heller inte göras några nya..
Finns det någonstans man kan fråga/kolla upp om det kommer eller kanske finns fler avsnitt?


Invasion, man får helt enkelt inte nog och det är spänning på hög nivå!
Rekommenderas starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0