Ikväll är en såndär...

.... kväll då allting suger.
• självförtroendet
• kärleken
• internet
i stort sätt hela livet



Jag var tvungen att beskära den, eheh

Det känns som att mitt liv/hur jag mår går runt som ett schema hela tiden..
- Glad och bryr mig inte om någonting, varken lycklig eller olycklig
- Kär och lycklig
- Deprimerad, olycklig (där är jag nu)
Och sen går det runt hela tiden. Och det värsta är att det brukar stanna så jag är depp en längre tid för allt och ingenting. Som nu, jag vet inte vad jag vill med mitt liv och allting suger totalt.. Jag orkar egentligen ingenting men jag vill inte stänga in mig, missa allting och förlora folk. Därför är jag ute överdrivet mycket och gör så mycket som möjligt för att inte behöva vara ensam och tänka så förbaskat mycket.


Just därför borde jag kanske sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0