Hej lördagnatt

Mitt internet dog förut så jag kunde inte uppdatera innan jag åkte..
Idag har jag iallafall varit hos Albert i Smedby vilket var riktigt trevligt måste jag få säga! Vi hyrde en film, Från andra sidan. Den var väl ganska seg och uppenbar, men vi pratade genom hela filmen så det kanske inte var så konstigt att den blev lite seg, vi kanske inte fattade själva "grejen" egentligen, hoho.
När jag kom till Kimstad gick jag bort till Kenny där även Jeppe.K var, men den ena satt och nörda dator och den andra kollade på film så det var ganska osocialt. När jag kom hem lyckades jag riva ner ett glas så hela mitt rum är fullt av glasplitter nu, jag orkar inte..

En glad norrlänning ringde mig nyss och jag måste antingen ha dålig hörsel eller så är deras dialekt galen för jag fick säga "va" hela tiden. Haha!

Nu ska jag gå ut och röka, sedan blir det nog lite sömn, eller tv + läsa bloggar kanske man ska säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0