Hej goddag

Idag vaknade jag 12.06 och bussen skulle gå 12.29 så det blev en stressig morgon. Jag hade ju bestämt att möta upp Emeli i stan 13.00 för att vi skulle träna. Fast jag skippade träningen eftersom jag är sjuk, så jag filmade Emeli istället, "Emelis träningsdagbok" haha, den kommer upp inom kort.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, antingen blir det att ta det lugnt hemma, Heidi skulle komma förbi en snabbis sen, så vi får se om jag hänger med henne till stan, men min ekonomi räcker inte till bowling osv så jag tror att jag stannar hemma. Vi får se.
Jag har iallafall precis ätit och ska springa ut och ta min efter-maten-cigg och sedan ska jag kolla lite priser och grejer för ja, ni vet, privatliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0