Grey's nu

Jag sitter bänkad i soffan och kollar på Grey's Anatomy på 5an nu.

Jag kan inte smyga, jag kände bara för att skriva det. Mina tår knakar för mycket, och det har jag fått klagomål på. Och om de inte knakar så välter jag saker eller börjar asgarva. Haha vilket tragiskt liv!

Nu ska jag ta mig en kopp te och kolla vidare. Dock är te endast gott på SATS med Emeli. Vi har liksom talangen att få till det perfekt där. Imorgon blir det gott te och förhoppningsvis ser mitt hår ok ut imorgon, jag som är så rädd för frisörer.. Önska mig lycka till!


Haha självklart systers söta mugg! :$

Kommentarer
Postat av: heidi

hih, visst är de bra! :D

love´n

Men eyyy, du skrev inte att du skulle va me mig på lovet på din planerring, hoppas ja du ska ! :D

vart ska ru fira halloween och vad ska du klä ut dig till?

Me love

2009-10-21 @ 23:25:36
URL: http://unknownemergency.blogg.se/
Postat av: emmi

Svar till heidi:

Jo klart som fan att jag ska vara med dig! Och det var ju du som snackade om halloween tönt! Och jag funderade på något porrigt just för dig! (a)

Nej jag skoja, jag behöver inte klä ut mig, jag ser redan så mycket utklädd ut som det behövs, hemsk med andra ord. :)

Me love!

2009-10-21 @ 23:45:44
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0