God morgon

Jag vaknade för en stund sedan, jag har fruktansvärt ont i magen idag.. Pappa tjatar på att jag ska äta men jag vet inte om jag vågar, jag lät troligen spy då och det är bland det äckligaste som finns enligt mig. Mina syskon tittar på Disney Channel och jag tvingas ligga hemma på soffan eftersom mitt fönster är borta. Jag vill sova men jag orkar inte vara vaken hela natten igen. Jag somnade ju vid halv åtta imorse och det är ju inte så speciellt kul. Däremot gick det en bra dokumentär på tv vid sex någon gång som gjorde så jag inte kunde somna.
Nu ska jag försöka klämma i mig någonting att äta och sedan krypa ner i soffan igen. Jag ska be pappa om att hyra en film till ikväll tänkte jag, för jag orkar nog inte göra någonting. Jag hatar den här helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0