God morgon, på morgonen

Det är nog första gången på väldigt länge som jag säger god morgon till er innan klockan är 12, haha!
Åh jag är så trött, ögonen vill inte vara öppna och min arm vill inte fungera som den ska men jag har satt upp ett mål till mig själv, klockan elva ska jag upp och fixa mig eftersom jag ska till stan.
Vet ni? Idag är det fredag och det betyder att jag har lov nu! Riktigt härligt. Vad ska ni göra på lovet?  :)
Vet ni en sak till? På Willys har dem "födelsedagspriser" och jag vill dit och köpa godis (3,90kr/hg) som jag kan ta med till Anton, han skulle nog bli både förvånad och glad.
Jag drömde något galet nu på morgonkvisten, men jag vet i tusan vad. Aja, önska mig lycka till hos frisören! (Idag kommer jag iallafall iväg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0