Fryser som tusan

Jag fryser ihjäl, jag har säkert feber nu men jag orkar inte se efter.. Jag ska iallafall ut snart och träffa Heidi lite fort vid ladan, jag tvingar ut mig själv och min onda kropp eftersom det finns så mycket att prata om som jag inte orkar ta på telefon. Jag sitter iallafall och lyssnar på några utvalda Dead by April- låtar som en söt person tipsade mig om. Mycket bra låtar faktiskt. Annars finns det inte mycket att göra denna fredag, mer än att tycka synd om mig själv, vilket jag är riktigt bra på nu! Ny header orkar jag inte fixa ikväll så där försvann en av de få saker jag skulle göra ikväll. Men aja, nu ska jag klä mig varmt, tusen tröjor, vinterjacka och vantar. Dessutom längtar jag lite till två saker nu, iih. Men ni får inte veta vad för även jag har ett privatliv ni inte får veta om. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0