Fartfylld kväll

Becca kom till mig vid åtta- halv nio tror jag. Då blev vi hämtade av Nickewhat, och i bilen var även Kenny och Fille. Vi åkte runt lite överallt och kollade läget. För första gången på flera år var alla människor ute, det var iallafall folk överallt.
Nu är jag iallafall hemma och ska väl krypa ner i soffan och sätta på någon film, det blir nog Män som hatar kvinnor. Sedan hoppas jag självklart att kvällen slutar med ett telefonsamtal men vi får se hur länge jag orkar vara vaken, eftersom den personen inte är hemma än.
Lördagen blev bra, trots min mage och mitt illamående men det hjälpte iallafall med två tabletter. Dock ingen mat så vi får se när matlusten är tillbaka igen. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0