Farmville

Ja, jag måste ju faktiskt erkänna att även jag drabbats av den där Farmville-sjukan precis som alla andra. Jag nöter det varje kväll, haha! Dock är jag bara i level 12 men det går undan nu!
Min kväll har varit bra, jag var med Kenny, JeppeK, Jeppzzi, hans tjej, Jonte och Emeli. Jag kom hem kvart över två och jag höll verkligen på att frysa ihjäl på vägen hem. Jag missade nämligen bussen så pappa fick hämta mig och självklart med crossen, fytusan!
Jag är galet trött och ska krypa ner i sängen, tidigt för en gångs skull.
♥ Imorgon är det träning med Emeli runt två-halv tre. Då blir jag biff igen ska ni se. Me like!



Dessutom så vann Foki titeln som årets blogg. Hon förtjänade det verkligen. Hon är så himla söt och skriver om saker som ingen anna bloggerska gör. Kissie vann självklart titeln som kaxigaste bloggen, och vem passar bättre än henne? Jag tycker iallafall att det var rätt bloggerskor som vann. Foki vann ju tre titlar om ni har missat det, orginella blogg, årets nykomling och årets blogg! Årets blogg är ju den största titeln, som Kenza vann förra året. Besök Fokis.se och se så söt hon är!

När jag ändå skriver om detta kan jag ju även skriva ner vilka stora bloggar jag dagligen läser:
Kissies.se
Paow.se
Desireenilsson.blogg.se
Blondinbella.se
Kenzas.se
Gaybloggen.com
Fokis.se
Jag tror att det var alla?

God natt hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0