Emmi diggar och dissar!

Emmi diggar:

Bli kliad på ryggen samt handlederna. Finns det något som är mer underbart?

Långt hår. Det är så otroligt snyggt. Äkta eller fake, bara det är långt!

Sminkade ögonlock. Jag kan fastna med blicken på någons ögon hur länge som helst när de är sminkade. Jag fashineras på något vis, det är så sjukt snyggt att leka med olika färger och mixa ihop det till något eget!

Stickade tröjor. Galet snyggt och otroligt skönt! Passar perfekt nu i vinterkylan.

Mysstrumpor. Det är nog ett av mina bästa köp. Varma och mjuka, perfekta att ha när man bara ska vara hemma och mysa eller vara ute ett tag. Men se upp! De är galet hala så man halkar lätt, haha! 


Emmi dissar:

Hemmagjorda tatueringar där man verkligen ser hur misslyckat det blivit. Varför inte vänta lite och göra det ordentligt? Eller spara pengar?

Mitt rum. Hela skiten rasar ihop och jag orkar inte städa.

Extrema fjortisar. De som skriker överallt, och blänger utav bara helvete om man slänger en blick på dem. De som har överdrivet mörk foundation och överdrivet mycket rouge. Ja nivet...

Läsk! Ni vet, jag dricker ju inte läsk så jag måste få dissa det. Hihi.

Vara vaken hela nätterna. Det är så sjukt jobbigt att inte kunna sova och heller inte vilja ta tabletter mot det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0