Emmi diggar och dissar!



Skräckfilmer är någonting jag verkligen tycker om, speciellt när det är mörkt och kyligt ute. Det passar så bra på något vis. Fast jag klarar ju verkligen inte av att kolla själv så det måste ju vara med någon. Och dessutom är det ju alltid mysigare att kolla på film med lite sällskap, right?

Popcorn med grillkrydda, mums det måste ni testa! Popcorn över huvudtaget är så himla gott till film.

Armband är så sjukt fint tycker jag. Speciellt flera i pärlor, eller bara ett armbandsur, så snyggt och ger personen en extra klang eller vad man ska säga!




Pizzeria Domino i Skärblacka. Jämt får man hårstrån i maten, hur trevligt är det på en skala? Usch..

Regn är någonting jag verkligen hatar. Allting blir förstört och man har ingen ork till någonting, eller jo, möjligen att gräva ner sig någonstans.

Nerbitna naglar. Det är ju så sjukt fult på tjejer! Jag har det själv och får därför dissa det totalt. (Jag biter dock inte på naglarna, utan jag "pillar" av dem i ren stress/nervositet. Någon sjuk grej som satt sig. Jag tänker inte på att jag gör det helt enkelt..)

Kommentarer
Postat av: Jonte

(y) tummen upp för skräckfilmer , men sjukt läskigt .. kommer du ihåg hos wida ? the grudge :S sjuukt läskigt var det :D

2009-10-27 @ 17:07:50
Postat av: emmi

Svar till Jonte:

Haha just det, ja det var sjukt läskigt, men galet kul! :D

Verkligen tummen upp för skräckfilmer! :)

2009-10-27 @ 17:28:10
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0