Dygnet är omställt

Jag börjar bli trött på att vara vaken till sju-åtta om mornarna och sedan sova till fem-sex på kvällen. Jag är iallafall vaken, och jag har ställt om mitt dygn rejält. Jag kan inte sova. Jag såg nyss en jättebra svensk thriller på canal+ action, Iscariot hette den iallafall. Och jag sa ju att jag såg Chapter 27 igår, men jag hade fel, den hette The Texas cheerleader scandal, den var som sagt bra så nu har ni två filmer att ladda ner/hyra till helgen. Vad snäll jag är som tipsar er lite då och då. Ni kan även passa på att ta hem Juno för den är så skön på något sätt (jag kollade nämligen på slutet för någon timme sen) Nu är det iallafall Gilmore Girls på 5an så jag ska väl glo på det och vara vaken hela natten istället, för jag ska upp om tre och en halv timme och duscha och fixa inför skolan. Det känns onödigt att sova eftersom jag lär somna vid sju om jag ens har sådan tur idag och då sover jag i 2 timmar.. Det här är inte bra eller hur? Jag vill inte vara vaken hela natten för då slutar det med att jag inte orkar skolan och somnar där, och sen sover jag när jag kommer hem och jag måste vara vaken till elva-tolv så är det bara.
Imorgon tänkte jag springa in där jag sökte jobb och kolla om dem har kollat något på det, och vet om jag kan jobba lite extra där. Det skulle vara himla kul om jag kan det. Jag börjar bli lite hungrig eller så är jag bara röksugen.
Okej, jag har ingen matlust ändå så jag skulle inte kunna äta nu men det är ju iallafall bra att jag börjar känna hunger för det har jag inte gjort, bara i någon sekund för det har återgått till illamående direkt.

Det blev ett långt inlägg nu, kanske inte så intressant men jag måste sysselsätta mig med någonting.
Just det! Påminnelse till mig själv: Jag har träningsgrej imorgon kl. 18.45! Jag behöver nog sova för att orka med min dag, eller så behöver jag mycket alkohol! Men skämt åsido, jag ska alltså vara vaken från 16.00/17.00 - 00.00 imorgon? Det är ju fan... 31 timmar! Okej, det var nog inget skämt, jag behöver alkohol! Jisses Amalia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0