Det är frågan och en rolig video


HAHAHHAHAHAHAH skönaste videon på länge, ni måste ju bara se den!
Världens bästa som länkade den! :)

Jag sitter i vardagsrummet, jag vaknade för en stund sedan. Inte en jävel är hemma och jag har ringt och ringt och ringt men ingen svarar, jag har smsat men ingen svarar. Bilen är inte hemma och det är låst överallt. Först tänkte jag att mamma jobbade men vart är pappa då?! Och mammas mobil är på vilket den inte är om hon jobbar. Sara smsade mig och jag måste verkligen få tag på mina föräldrar. Jaja, jag får väl helt enkelt vänta, någon gång kommer dem väl på att jag sitter här hemma och är ett levande frågetecken vilket kanske gör så att de hör av sig. Men frågan är vad man gör i ett tomt hus.. Party?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0