Dålig uppdatering idag

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har verkligen haft fullt upp.
Idag tränade jag kondition, armar och mage. Och på söndag kör vi igen!
Jag kom ju hem vid kvart i nio och då satte jag mig direkt vid tvn och kollade på Idol. Sedan började det nya programmet Inlåst där några killar mellan 15/16 och 17 (tror jag) ska pröva på fängelselivet i 12 dagar. Alla håller på med någon form av kriminalitet och ska få en inblick i hur det är att sitta i fängelse, om det är det dem vill med sitt liv. Riktigt bra faktiskt, så se det varje torsdag kl.21.00.
Nu ska jag sitta här och vänta på att Idol ska börja igen och sen ska jag nog sova tror jag.
Vad händer i helgen då allihop? Vad jag vet så händer ingenting kul här i den här lilla hålan Kimstad. Ibland vill jag bo i Stockholm för det känns som att det händer mycket mer där, hela tiden! 
Aja god natt allihopa, jag orkar inte uppdatera mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0