Cloetta väcker minnen haha

Mamma kom hem från Cloetta. Jag fick pengar till cigg istället för godis, haha.
Men jag minns när jag var runt 8år och jag följde med mamma och mormor till Cloetta och köpte godis. Då hade jag ett annat rum, fast det var väl lika stort som mitt är nu, men då hade jag en fotölj och ett litet bord i rummet, då hällde jag upp en Bridgeblandning i en liten ful skål och läste serier om en zigenarflicka, Katitzi hette dem nog. Och jag trodde att jag var mycket äldre bara för det. Haha så sjukt. Anyway, jag vet inte om jag ska till Moa sen, jag är ju sjuk så jag vet inte om jag orkar egentligen. Jag ska iallafall ta en varm dusch snart hade jag tänkt så får vi se vad jag gör sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0