27 timmar och 30 minuter

Så länge har jag varit vaken nu, jag har bara tagit en timmes tupplur nu vid tolv-halv ett. Nu är det fasen ingen idé att sova, jag ska upp om 3 timmar och 30 minuter. Jag kommer försova mig helt och hållet. Just därför går jag nog ner och duschar och fixar nu istället så är det klart och jag kanske blir lite mer levande då. Ni måste ju förstå hur död jag känner mig, mina ögon står som i kors och kroppen vill bara sluta fungera. Jag kommer antagligen få sova när jag varit vaken i 45 timmar, jag lär ju sova gott iallafall..

Kommentarer
Postat av: MOS

du är säkert sjuk bara för att du inte sover, det gör mkt med kroppen lilla emmi :)<3 men hallåååååå!! va med mig på fredag? imorn aså ;D fast ja ser ju inte ditt svar så svara på sms om du kan vara på fredag! :D pusspuss bästa emmii

2009-10-15 @ 10:23:45
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0