091003 02.43

Jag är hemma efter en kväll hos Moa och en timme hos Heidi. Heidi och jag kollade lite på en film, Crossroads. Mycket bra film det där, dock har jag bara sett halva än så länge men vi ska se klart den imorgon och kanske hyra någon skräckfilm. Det är skönt att bara ta det lugnt en söndag som antagligen lär vara regnig och dan ändå. Sen är det ny vecka och det gäller att ta nya tag som jag måste göra med skolan. Kvällen idag har väl varit lite sådär faktiskt. Ganska seg men det har ju hela helgen varit och som jag förstått det så har de flesta känt så. Jaja, nu ska jag fixa mig för att sova men jag lär vara vaken ett tag till iallafall. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0