Vad ska man säga..?

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller vart jag ska börja..
Mammi har börjat jul(mys)fixa här hemma och hon försöker dessutom få mig att göra detsamma i mitt rum. Jag har gått med på att ha två stjärnor i fönstrena. Jag har dessutom bytt gardiner till svarta fransgardiner så rummet ser lite.. deprimerande ut med svartsvartsvart! Men jag har alltid en lösning så det kommer komma upp rosa fransgardiner också! Ikväll har jag kollat på Mitt stora feta grekiska bröllop med mamma. Innan det följde jag med Heidi till Anitas gubben och fick sedan skjuts hem av Kenny i hans nya epa.

Igår var vi hos Robin på lite fest, Heidi bjöd på två vodkadrinkar, den ena var yyyyyammie, den andra var uäääk, haha! Men snällt iallafall tycker jag! Jag tog iallafall 00.30 bussen hem eftersom det blev lite stelt och dystert hos Robin. Men det var i vilket fall som helst trevligt att träffa lite folk igen, som man inte brukar träffa menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0