Tjejkväll hos Emelie

Imorse vaknade jag vid sex och följde med Emelie till ungdomsmottagningen trots att jag var ledig. Jag förstår att hon inte ville gå själv, därför ställde jag upp och följde med utan att hon ens bad om det. Hon är för gullig, hihi!
När jag kom hem åkte jag till stan med mammi och köpte naturgodis och iste samt cigaretter.
Sen vid sex åkte jag, Moa, Ellen och Becca till Emelie i Vånga på tjejkväll, mysigt. Vi kollade på Idol, men jag satt faktiskt bara och tänkte "FAN ATT INTE RABIH ÄR MED" haha. Sen åkte jag hem, kollade vem som åkte ut vilket var Eddie, han stod mot Reza och jag tycker faktiskt att hon ska ut från Idol, hon är inte bra någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0