Tisdag 10/11-09 06.20 (innehåller ett bra tips till er läsare!)

Jag är vaken nu, kan ni tänka er? Jag laddade hem en väckarklocka till datorn så för första gången då jag vet hur lite jag får sova kände jag mig säker när jag somnade. Och klockan 06.00 bröt datorn ut i hög dunkande Hardcore Superstar, haha jag måste vakna brutalt om jag ska vakna överhuvudtaget.
Nu ska jag kliva upp från soffan och göra iordning en knäckemacka och lite juice sedan fixa mig, skola idag, wihu!
Klicka här om ni är lika morgontrötta som jag och vill ladda ner väckarklockan till datorn. Den är enkel och smart att använda. Ta det första alternativet när ni ska välja "vad" ni ska ladda hem, sen är det bara att kicka på "next" hela tiden. Inga konstigheter! I installationen medkommer även bildalarm (en blinkande bild kommer upp över hela skärmen och detta alarm kan kombineras med ljudalarmet), ballongalarm (som är ett litet meddelande som kommer upp längst ner till höger. Smidigt om du sitter vid datorn och har t.ex mat på spisen och vill ha lite koll på tiden) och ett textalarm.
Lycka till och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0