Te och rosenrot

Nu har jag fixat blue fruit- te, mmmmm! Och så har jag tagit min dagliga tablett som heter rosenrot, som ska göra så man blir piggare. Och det funkar faktiskt. Jag känner mig inte lika trött i skolan eller när jag kommer hem efter skolan. (Jag somnade ju alltid efter skolan och vaknade mitt i natten och ställde om dygnet vetni) Jag har fortfarande lite svårt att sova om nätterna men det börjar ge med sig lite iallafall.. Inatt låg jag vaken och stirrade in i väggen till halv fyra, hmm.. och lillfian Lady sov hos mig inatt, så otroligt urgullig är hon, hon verkligen måste ha kroppskontakt hela tiden så ni kan ju gissa om jag var rädd för att mosa den lilla plutten, hihi!
Nu ska jag gå ut och ta en morgoncigg iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0