Ta igen!

Hejhej på er!
Jag kan börja med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen.. men idag har jag verkligen haft fullt upp!
När jag kom till skolan var ingen där så jag åkte till Ingelsta med mamma och mormor och fördrev tiden. Vid två tränade jag med Emelie, dock bara en timme eftersom ingen av oss hade någon speciell ork idag. Sen blev det stan med Becca, köpte lepsyl bara. Nu har jag suttit här i ca. 1h och 30min och läst ifatt allt jag missat på alla dessa bloggar de senaste 5 dagarna, men jag har fortfarande mååååånga/myyyyycket kvar! Gottat mig med lite tacochips och taco cheesedip och självklart iste.
Jag berättar om min helg sen för nu ska jag slänga mig i soffan och vänta på att tvkvällen ska börja.
19.30 Halv åtta hos mig
20.00 Ugly Betty
21.00 Desperata hemmafruar
(bloggar i pauserna eller efter alltihop) Stå ut!

Kommentarer
Postat av: Kenny

Väldigt vad du lovar saker. ^_'

2009-11-25 @ 13:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0