Mycket tankar, mycket känslor på en och samma gång

Vad hände med mitt liv och det jag levde för?
Jag tog ett felsteg och försökte febrilt att rätta till det. När jag väl lyckades och allting såg ljust ut tog en annan ett felsteg som drabbade mig. Det var ingenting jag kunde rätta till. Lågan som brann inom mig slocknade och jag blev inlåst i mitt eget liv med en fråga som går på repeat i mitt huvud; vad hände med mitt liv, vad gjorde jag som var så fel? Jag kan inte få något svar och jag kan inte fråga någon för jag skulle inte få något svar.
Jag kan inte andas här längre, jag ser ingen mening med att leva mitt liv. Friheten togs ifrån mig, jag blev bestulen på mitt eget liv.
Jag vill bara kunna ställa allt tillrätta, ändra på några små detaljer och börja leva igen. Men kanske är det bäst att bara inse att jag gick av mitt spår och att jag nu måste hitta en ny väg att gå. Frågan är bara vilken..


Kommentarer
Postat av: hottemptations (s.e.m)

Hej Emelie!

Om du inte har sett så är du utvald som Finalist på Våran blogg angående "Veckansblogg".

Du har tills på Söndag på dig att få alla dina behöriga vänner , familj , fans osv att rösta på dig,

För det är nämligen så att Vinnaren Röstas Fram!

Lycka till Kram Hottemptations! :)

2009-11-19 @ 17:32:29
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0