Läst en bok?!

Idag var jag på biblioteket och fixade ett nytt lånekort eftersom mitt förra blev spärrat, eheh..
Iallafall så lånade jag två böcker, Brevvännen (en mordgrej, ungdomsbok) och Avhopparen (knarklangare och blodbad, ungdomsbok) som jag redan läst ut, 143 sidor och jag läste hela! Sjukt bra bok faktiskt. Jag har inte läst på flera år men imorgon ska jag låna de andra två delarna eftersom den här slutade så sjukt.. Jag ska dessutom låna världens bästa bok Älskade Mikael imorgon.
Tro nu inte att jag är värsta läslus nörden, nej jag ska faktiskt ha böckerna till ett speciellt tillfälle snart så det var inte meningen att jag skulle läsa ut den där boken redan idag, men gjort är gjort och det blir lätt så när man fängslas!



Nu ska jag fixa mig, röka och krypa ner i sängen, jag börjar klockan ett imorgon, egentligen tio men jag orkar inte SATS med hela skolan så jag tränar med Emelie på kvällen och går bara på föreläsningen klockan ett.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emelie

2009-11-18 @ 08:39:46
Postat av: Emelie

oj.

Men det är otroligt kul att läsa böcker ju! :D

2009-11-18 @ 08:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0