Krasch ner i diket

Förut började jag må skitdåligt och la mig i soffan och somnade ett tag, vaknade med lite feber och bestämde att inte följa med till Casper. Istället städade jag av undervåningen av huset, tände ljus och mös med te och glass framför tvn tills mamma och dem kom hem. Då gick jag ut och tog en cigg med Kenny och Jeppe, sen *poff* satt jag i bilen påväg till Norsholm där Kenny skulle göra något Theo lurat i honom så vi hamnade i diket, haha? Som tur var kom Johan och drog upp oss så vi kunde åka hem igen. Galet..
Nu ligger jag i sängen min, har ingen bok (eftersom jag läst ut alla) så det fick bli datorn ett tag. Imorgon kanske jag går till skolan, jag fryser som en tok nu och antar att jag har feber, eftersom det egentligen är ganska varmt i mitt rum.. Vi får se imorgon, förhoppningsvis mår jag bra och kan gå till skolan. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0