JÄVLA BUSSFAN



När jag väl bestämt mig för att gå till skolan och är påväg till bussen ser jag att jag inte hinner med om jag inte får skjuts till hållplatsen så pappa är snäll och kör mig, när jag kommer ner så kör bussen bara förbi, den var både tidig och dum i huvudet. Jag verkligen hatar Skärblackas chaufförer, alla kör i förbi J Ä M T! Det är nog någon mening att jag inte ska gå till skolan, jag funderar seriöst på att hoppa av nu. Och pappa då, haha:

P - Hallå, det går ju ett tåg om 20 minuter, ska jag köra dig till stationen då?
E - Nej, jag tänker fan inte ha någon jävla hjälm och jag tänker inte komma försent. JAG HOPPAR FAN AV!
P - Öööh.. aa.. okej, ja..
Hjälm när jag fixat håret i en timme och åka genom Kimstad på en cross så polisen säkert tar mig också? -Nejtack! Det räcker med att håret redan är B A J S nu förresten. Och hur snygg entré gör man när man inte varit i skolan på två månader och kommer försent när man väl kommer? Inte speciellt snyggt va? Fan..

Mitt humör är inte det bästa, och när jag senast inatt tänkte att jag skulle införskaffa mig en boxningssäck för att bli av med adrenalinet och agressionen inom mig så är detta kanske inte rätt läge för en buss att åka förbi mig. Jag ska fan stämma Östgötatrafiken och be om att få taxi till bara mig som dem får stå för. Så skulle jag åka lite extra, upp till Norrland och tillbaka, endast för skadeglädjens skull, hihi!

Nu ska jag sura och smsa Emelie om att vi kanske kan åka in tidigare och träna om hon vill. Ha en bra dag i skolan/på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0