Jag är hemsk

Jag lovar er att uppdatera och så somnar jag osv. Förlåt!
Iallafall, god morgon. Jag är i skolan nu och ska ha matteprov snart. Jag kan inte ett dyft, bra jobbat Emmi!
Igår lämnade jag datorn hemma så jag kunde inte uppdatera och när jag kom hem låg jag framför tvn och orkade ingenting. I förrgår somnade jag innan Ugly Betty ens börjat.. Men iallafall, min lilla resa då, ni har ju undrat vart jag var så nu ska jag berätta.
Jag åkte ju 70mil härifrån, till Kramfors i Norrland, någon av er som varit där?  Det var kallt och ruggigt väder, men solnedgången var sjukt fin (eller vad det nu var) rosa och svart himmel och man såg ut över sjön, över trädtopparna. Jättefint, då önskade jag att jag hade en systemkamera faktiskt! Undrar ni något mer om Norrlandshelgen så får ni fråga helt enkelt.
Igår när jag kom hem kollade jag på Grey's, det är ju så himla bra! Efter det gick jag och la mig men kunde inte somna förrän vid halv ett eftersom jag hade ställt mig in på att läsa ut en hel bok, haha mina idéer alltså. Jaja, matteprov nu, önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: gissa vem

VAD GJORDE DU DÄR?

2009-11-30 @ 02:50:11
Postat av: gissa vem

VAD GJORDE DU DÄR?

2009-11-30 @ 02:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0