Imorgon bär det av, hej då Norrköping

Jag har varit fullt upptagen med att fixa och dona inför en liten resa som jag sett fram emot hur länge som helst nu och imorgon är det dax. Jag ska åka ungefär 70mil härifrån, från min trygga hemstad till en stad jag aldrig varit i. Jag är ganska orolig över tågbyten osv men det ordnar sig. Mobilen är tankad med massa ny freeesh musik och Emelie lånade ut sin hårdisk med filmer snäll som hon är! Jag håller på att packa just nu och jag har inte en aning om vad jag ska ha för kläder med mig faktiskt.. P r o b l e m
Men jag uppdaterar imorgon innan jag åker, sen kommer jag nog bara kunna slänga in något inlägg om dagen eftersom jag kommer ha annat att göra. Men mer om uppdateringen imorgon! Och glöm nu inte att rösta på mig på hottemptations.blogg.se eftersom jag inte är hemma när tävlingen avslutas, ge mig en överraskning när jag kommer hem nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0