Hör på fan

Har ni hört? Jag är i skolan idag! Dock inte på Plusgymnasiet i Norrköping, idag är jag i Vadstena och hälsar på. Men att jag är i skolan, ett stort plus till mig, right? Jag är på tyskalektion nu, jag har saknat tyskan så mycket! Skämt åsido. Jag har ont i magen och jag hade svårt att sova inatt så jag fick ungefär 3timmars sömn. Jag har alldeles för mycket att tänka på just nu, och det tar över som ett virus i huvudet på mig.
Jag ska iallafall hem idag, även fast Heidi ville att jag skulle med på fest ikväll. Jag har ju lovat att komma hem till Moa och träffa henne och dessutom har jag inga partykläder med mig. Träna ska jag också göra, det är jag i behov av.
Slutar om en timme, jag som trodde att det var nu tjugo i, en och en halv timmes tyska, jisses!
Nu ska jag planera min död, hej!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

ohjisses!

emmi, jag vet hur det är det där som du beeskriver viruset i huvudet, . <3

2009-11-04 @ 22:37:23
URL: http://lostsoulz.blogg.se/
Postat av: emmi

Svar till Linnéa:

Aw, det är sjukt jobbigt. Man vill bara stänga av men det går inte, tankarna bara virrar runt och slutar inte. Dåliga tankar som tar över. Försöker man blunda och tänka på något annat kommer läskiga bilder upp. Det går inte bli av med det. Jag älskar dig <3

2009-11-05 @ 02:04:14
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0