Halloj!

Jag är hemma, jag hann med allt utom Öppet hus som jag struntade i. Jag tog en sväng på stan och inhandlade puder och rouge samt en Burn. Sen gick jag till Stadsbiblioteket och lånade två böcker. Det är så skönt och avkopplande att lägga sig och läsa innan man somnar. Man kommer in i böcker så lätt, det blir som en verklighetsflykt liksom.
När jag kom hem hoppade jag in i bilen med mamma och åkte till Skärblacka bibliotek och lämnade tillbaka böcker jag redan läst ut och fick av en slump med mig ytterligare två böcker hem, haha vad händer?! 
Sen kollade jag på Halv åtta hos mig, Mammas pojkar och Kniven mot strupen. Alltihop var riktigt bra, toppenprogram denna torsdag.
Imorgon är jag ledig, tack somfan att Sara sa det innan vi skildes åt vid hållplatsen!
Det blir att gå upp skapligt imorgon och hälsa på sparven Linnéa som jag saknar x mycket. Och sen ska jag träffa Mos min Mos som jag också saknar x mycket! På kvällen är det inga riktiga planer ännu, kanske blir en skön hemmakväll eller en vild partykväll, det återstår att se.
Nu lockar boken, natti hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0